Tillbaks på ruta ett

Då är vi tillbaks på ruta ett igen. Monica red Unique i onsdags när jag var borta. Hon blev förvånad, och inte mot det positiva hållet. Hon är alldeles för tjafsig i munnen, vill inte ta handen och vill inte gå framåt. Så nu har vi lagt om schemat helt. Nu är det bara ridning som gäller, ingen tömkörning. Till en början blir det dock bara skritt, vilket inte är så kul, men det får väl gå. Det måste ju bli bra.

Mitt knä är väl också på ruta ett skulle jag vilja säga. Det har ju inte gått speciellt mycket framåt, snarare bakåt. Jag var på spinning imorse, oj vad det kändes. Har haft ont i knät enda sedan dess. Nu måste jag fan ta tag i det här på allvar. Men det är ju så himla svårt. Seriöst, jag kan inte sluta träna! Jag blir galen!!!!

Min kompis Ebba är så bra, och vi har planer som jag verkligen är pepp på, därför lägger jag ut en bild på oss, även att jag ser cp ut.
image662

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det här kanske kommer låta crazy. Men jag ska fan BE för att ditt knä ska bli bättre. Du älskar att träna o ska kunna göra det obehindrat tycker jag.

2008-05-09 @ 20:20:09
Postat av: Linnea

Tack, Isabelle. Du är så söt. Du är verkligen en bra vän

Postat av: Ebba

Haha vem är det som ser cepe ut egenltigen?! Våra planer ser jag fram emot så himla mycket! :D

2008-05-11 @ 14:22:06
Hemsida: http://ebaay.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback