Tristess

Idag hade jag tänkt skriva klart alla arbeten som ligger och trycker, men det har såklart inte blivit så. Jag har verkligen inte gjort någonting idag, så himla segt! På något konstigt sätt har dagen bara försvunnit. Jag väntade enda till halv två på att min brorsa skulle gå upp, så vi kunde fota lite, innan jag upptäckte att han inte sovit hemma, haha, nödvändigt. Jag tog en mycket spontan tripp ner till stan, gick in på en affär och kom ut med ett par byxor och ett linne, jag tänkte knappt på att jag handlade, det var inte riktigt förrens jag kom hem som jag insåg att jag har slösat bort mina pengar ännu en gång. Men jag fick ju något att roa mig med under dagen i alla fall.

image651

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback