Tuff kväll

Seriöst jag förstår inte vad jag gjorde igår. Hela mitt knä, det dåliga knät till råga på allt, är jätteuppskrapat, svullet, blått och äckligt. Det måste ha gått vilt till. Men lite stryk får man ju ta. Andra har i alla fall fått ta stryk av mig kan jag lova, haha. Lise och jag skulle ju ha gang fight, men hon svek mig, så det blev inget. Men jag var flitig på att dela ut bitch slaps, haha. Allvarligt, jag slog min brorsa ett antal gånger och hans kompisar, och Simon och Danne fick också stå ut med hel endel. Sorry, det var inte meningen, eller de flesta gångerna var det inte meningen, men några förtjänade ni faktiskt! Jag var väl bara lite pepp på fight och då gick det ut över mina kompisar istället, haha.

image650

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback