Palla söndags ångest, jag bryr mig inte

Inte har det blivit mycket arbete gjort den här helgen. Det var den där sidan religion som jag skrev igår, och så har jag ritat lite (med betoning på lite=en gubbe) till serien. Har faktiskt inte riktigt hunnit med mer, okej, lite tid över kanske jag har haft, men man måste ju få softa lite också ;)

Jag har hoppat studsmatta med min brorsa idag och han var helt galen och skulle sparka på mig och göra massa dampsaker. Nu har jag alltså ganska ont, jag måste ha landat jättekonstigt någon gång för jag har ont i hela armen/axeln/bröstet, och så såklart hamstrings när han sparkade mig. Vilken syskonkärlek.

Här är några bilder jag tog på Elli och Mint igår..


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback