Jag borde verkligen sätta igång

Jag pallar verkligen inte mer. Jag orkar inte göra någonting, och jag bryr mig inte. Igår gjorde jag en lista på allt jag ligger efter i. Denna lista var inte kul att se kan jag lova. Jag ligger efter i ALLA ämnen! Seriöst, jag pallar verkligen inte! Imorgon har jag fysikomprov. Jag har sagt nya datum säkert 7-8 gånger och sedan struntat i att gå. Idag kom Anders och sa "imorgon på fysiken gör ni omprov, eftersom de dagar du bestämmer inte verkar funka, så får jag bestämma". Såklart har jag inte pluggat och jag vet ju att jag inte kommer göra det heller. Jag får väl helt enkelt gissa lite bättre än sist. Ska ha svenska nationella på fredag också, muntligt, har inte ens börjat tänka på vad jag ska prata om. Det finns ingen mening med att jag sitter och rabblar allt jag är sen med. Dags att tänka positivt! Jag har hittat en sak jag ska köpa till Ebbas och mina planer, hoppas bara de finns kvar när jag har fått pengar, det vore perfekt! :D

Jag har börjat klottra lite för hand nu förtiden. Det är ibland nästan roligare än

Kommentarer
Postat av: Ebba

Linnea du får berätta för mig. Jag är grymt nyfiken! Åh tänk dig den dagen vi har våra saker och är "redo" för att börja vårat " nya liv ".. Du vet den yngsta av familjen N... ( slutar på G ) fan ska kolla in på youtube, skönaste snubben och han är grym! Tänk att vara lika bien som den...

Postat av: Linnea

Asså, fatta hur pepp jag är!! :D Han är verkligen skön asså, jag checkar youtube hela tiden ;D Du vet, jag har hittat en sak på blocket som jag ska köpa, om det finns kvar den 20:e när jag får pengar :D

2008-05-15 @ 11:32:53
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja du jag är också så himla pepp! Asså den dagen du vet... Den dagen då allt funkar! Så himla roligt, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.. Man sparar det bästa till sist! ;) Hoppas den finns kvar den 20:e :D

2008-05-15 @ 15:38:00
Hemsida: http://ebaay.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback