Congrats!

Jag vet inte varför jag inte uppdaterade igår, det blev väl lite ont om tid, men nu är jag här igen. Jag har så mycket att göra i helgen, jag vet inte hur allt ska hinnas med. Idag fyller min bror år, ska gratta han vid niotiden och sedan ska jag dra ut och fota Elli och Mint, det lär ta ett tag, vi ska gå till Tinnerö och lite sådär. Så ska jag ut till Unique och rida lite, och förbi Sharpman och leta sadel. Ikväll blir det kanske fest, får se lite. Imorgon kommer släkten och firar Axel och pappa. Förövrigt har jag typ 10 timmars ritande som måste bli av, två religionsuppsatser, PedLed lektion + pedagoger, matte, kemi, fysik osv. Jag ligger verkligen så himla mycket efter, hahaa.

Nu måste jag sätta igång och ta tag i dagen.

Grattis Axel

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback