Sämsta dagen

Vilken jävla skitdag alltså! Jag kan inte säga att det gick speciellt bra på vårdcentralen. Jag fick någon kräm mot mina utslag, för att de inte ska klia och så, typ 1-2 månader skulle jag använda det. Problemet är att jag inte får sola, hur hade han tänkt sig det skulel gå till när jag ska softa i Miami? På gymmet testade jag att speinga på löpbandet och var överlycklig och sprang med ett stort leende på läpparna för att det gick så bra. Tills förstås det hade gått 4-5 minuter, då sa knät tvärstopp och det kändes som att det var påväg att trilla av. Kul. Jag gick till skolan, satte på datorn och började rita serien, klockan var då omkring halv 2, Lise kom vid 4 tiden och drog vid halv 6. Strax efter 6 kände jag att det fick räcka, jag hade ritat en hel ruta och det blev så himla bra! När jag då ska spara hakar sig Illustrator och allt försvinner. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det här ska alltså vara inne på fredag, det är deadline för tidningen. Det krävs minst 15 timmars arbete och fem hårda timmar har gått helt åt spillo. Jag kommer seriöst få sitta hela natten torsdag-fredag. Plus att jag måste göra det där jäkla svenska talet! Jag fattar inte hur jag ska hinna alltså, fotogrejen kommer nog bli klart imorgon i alla fall, det måste det bli! Jag vill bara gå och lägga mig nu, så jag kan vakna upp till en bättre dag.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback