Varken bra eller dåligt

Stockholm var ingen höjdare, men ingen total besvikelse heller. Det var ju skönt att komma bort ett tag, men jag hade förväntat mig mer. Det blev inget mörkerrum, vi ska göra det i Lkpg istället, där det är bättre. Muséet var bra! Jättebra faktiskt! Studiofotograferingen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Vi var på Infokomp i Nacka och hade hyrt in någon fotograf. Min grupp valde att fota produkt, eftersom de andra två grupperna skulle fota människor. Det var riktigt svårt att få till allt ljus perfekt faktiskt. Det är ju så mycket skuggor och sådant man ska få bort. Det här blev i alla fall resultatet.

image660

Kommentarer
Postat av: isabelle

värsta reklam-bilden ju :)

2008-05-09 @ 11:57:34

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback