Vilket missöde

Nu ska ni få höra på ett litet misstag jag nyss gjorde. Jag fick den fantastiska idén att jag skulle göra rent filtret och objektivet till kameran. Jag tog fram microskoprengöringspappret och en "luftspray" jag vet inte riktigt vad det heter, men det sprutar hård luft i alla fall. Jag tar loss filtret och börjar spruta på det, när jag till min förskräckelse upptäcker att det kommer ut en massa konstig vätska. Då ser jag att det inte alls är luftsprayen jag håller i, utan låsspray! haha, det är ett misstag bara jag kan göra. Som tur var var det bara på filtret jag sprutare, så jag gick kämpa lite för att få bort allt, men jag tror det gick ganska bra.

Om en timma ungefär ska jag åka iväg till vårdcentralen, efter det blir det gymmet och sedan ska jag faktiskt till skolan. Jag kommer väl vara den enda som är där idag eftersom vi har fotbollstunering mot alla andra Sveriges Infokompskolor, men jag och Lise ska jobba på serien. Det lär ta ett tag!

Elli är redo för fest och jag är softish as usual ;)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback