Den tiden :(

Inte för att klaga, men aj aj aj :( Ibland funderar jag allvarligt på om det inte vore bättre att kapa av benet precis över knät och ha en benprotes istället. Det finns ju trots allt idrottare på hög nivå som har det. Det funkar ju för dem, så då borde det funka för mig med. Jag vill ju bara träna :( Jag mår så otroligt dåligt och får så himla mycket ångest när jag inte kan träna. Det är ju trots allt mitt absolut största interesse. Det är det enda jag verligen verkligen älskar helhjärtat, något jag aldrig tröttnar på. Jag blir så otroligt cp i huvudet av det här. Jag tänker för mycket. När jag tränar kan jag sluta tänka för en stund, rensa mina tankar. Nu är jag fast här med mina tankar som bara skapar mer och mer ångest och sakta men säkert kväver mig. Jag orkar verkligen inte det här. Jag orkar inte titta ut och se lyckliga människor springa, cykla, åka skidor, när jag själv skulle göra vad som helt för att komma tillbaka dit. Det kallas missunsamhet och avundsjuka. Jag hatar det. Jag är arg på mig själv för att jag inte kan glädjas för deras skull, istället blir jag ledsen och får en klump i magen, jag tycker synd om mig själv. Hur patetiskt är inte det?

Jag orkar inte.

Jag var ju så glad :(

Kommentarer
Postat av: Tove

vad jobbigt att inte kunna träna. men jag rekomenderar nog att du Inte tar bort benet å skaffar protes...

Postat av: Figge

Trist att du inte blir bra :-( Det är samma här. Mitt knä krånglar fortfarande o jag kan bara köra styrka överkropp nu. Är anmäld till vätternrundan till sommaren. Hoppas vi är bra tills det.

Krya på dig.

2008-11-22 @ 16:02:40
Postat av: Linnea

Figge: Fy det är verkligen tråkigt att man ska ha så mycket problem. Då är vi i samma sits då. Det är väl bara att bita ihop och vila, trots att man inte vill. Hoppas verkligen vi är bra tills dess, lite hopp kan ju inte skada :)

2008-11-23 @ 11:38:58
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback