Knutar som trasslas upp

Ingen skola idag. Eller rättare sagt, inga lektioner. Kom till skolan vid nio och vaknade till efter lite kaffe. Så var det föreläsning för Don't Drink and Drive från halv tio till halv elva. Efter det traskade jag tillbaka till skolan och drack lite mer kaffe, var lite social och trevlig med diverse personer, tills dess att min sociala förmåga gav vika för den sanna nörden inom mig. Jag slog på datorn och började knappra med koder. Det blev mycket pyssel och kreativt tänkande för att lösa lite olika problem, men idag lossnade det verkligen! Kanske inte så konstigt eftersom Basse hjälpte till att besvara många av mina frågor. Åkte till stallet vid fyra vilket betyder att jag har varit i skolan 7 timmar utan att ha några lektioner. Allt är i sin vanliga ordning.

Unique är fortfarande halt :( :( :( :( :( :( :( Stackars Unique.
Mitt knä gör sjukt jobbigt ont ikväll. Voltaren till undsättning.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback