Kultiration

Så har jag fått bekräftelsen från Kultiration' och allt var klart. Bussbiljetter fixat, vandrarhem bokat, så på fredag klockan 09.20 rullar bussen iväg i riktning mot Göteborg. Jag säger som det är, jag är lycklig. Det finns nog inte ord nog för hur otroligt glad jag är. Jag ska se Kultiration, två dagar i rad.

Jag måste dela med mig av deras tunga ord och sprida deras budskap.



Andra låtar ni måste höra är länkat här MELOMEL, Harmoni, Sparkar och Slag, Rikemansgetto, Ur Jord, Ingenting Kvar, Under Snön

Ni kommer säkert inte lyssna på alla, men gör det! Nu har jag nämnt alla låtar som är bra kvalité på Youtube. Om alla deras låtar hade funnits där så hade jag säkerligen nämnt alla :P hehe, men bra är de.

Kommentarer
Postat av: Figge

Fräck musik.Hade jag missat totalt. Hoppas du får det riktigt bra i helgen. Här är en annan fin låt med ett kärleksbudskap. K4jRhA&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=zARgK4jRhA&feature=related

2008-11-26 @ 20:56:15
Postat av: Figge

Verkade misslyckas med länken. Det var Frankie goes to Hollywood med The power of love.

2008-11-26 @ 20:57:54

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback