Sooooooool

Igår var en jobbig dag. Jag var otroligt trött, seg, hade ont i huvudet och var allmänt arg och irriterad. Mycket springande hit och dit och hungrig som fan var jag. Så var det en äcklig full kille som klängde på mig på busshållplatsen, svinjobbig var han. På natten kom Ebba till mig, så chillade vi här. Såg på massa Youtube klipp, lyssnade på musik och kollade på gamla bilder.

Idag har jag gått på världens härligaste promenad, i världens vackraste väder, med världens bästa häst. Unique, älskling <3 Jag kunde ha gått hur långt som helst, det var så himla underbart. Unique är som en liten hundvalp när hon traskar brevid en och kollar omkring med stora nyfikna ögon. Hon är så himla söt.

Nu ska jag ut i naturen :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback