Tänk på kaffe

Härlig morgon och solen sknier. Mängder med kaffe och bra musik. Underbart. Om ett tag ska jag ge mig ut och bort till Hjulsbro för att fota lite. Känner inte riktigt för att cykla bort det, det blåser som tusan ute, men har man skyldigheter så har man. Tänkte försöka "träna" lite sen. Det är ju inte riktigt träning, men jag ska göra vad jag kan. Åka till gymmet, lyfta lite vikter samtigigt som jag avundsjukt tittar på de som har hela nog att springa. Avundsjuk. Det är vad jag är. Nej, nu blev jag ledsen. Måste tänka på något annat. Svårt eftersom nästintill allt kan kopplas till träning, i alla fall i mitt huvud. Okej, kaffe. Tänka på kaffe ska jag göra. Kanske ska brygga lite mer till och med. Kaffe :)


Jag vill ha melomel och harmoni.



Kommentarer
Postat av: Amanda

tack så mycket :)



en pentax


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback