Trött

Fick ett spontant erbjudande om att sittta barnvakt igår. Blev skjutsat ut till Berg och hände där hela kvällen. Jag var sjukt trött och höll på att somna på slutet. Först såg vi hajar som hajar, efter det gick Ella och la sig. Sedan satte jag min dator och såg Blow. Den var faktiskt mycket bättre än förväntat! Timmarna efter filmen slutat spelade jag Kungen och Harpan på datorn och gjorde allt för att inte somna. Så fick jag panik också, sjukt jobbigt var det. När jag satt och spelade började jag hyperventilera och blev helt cp. Så jag var tvungen att ställa mig upp och gå omkring lite typ en gång var 3:e minut. Kom hem vid halv tre och var helt slut. Fick ändå släpa mig upp hyfsat idag eftersom jag ska träffa Ebba på resecentrum halv ett. Vi ska köpa bussbiljetter till Göteborg tills på fredag! Kultiration<3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback