Tisdag

Började dagen med frukost, kaffe och schysst musik innan ag begav mig ner till gymmet för att trötta ut de få muskler jag fortfarande kan använda. Riktigt skönt var det, men det är klart att det aldrig blir samma sak utan konditionsträningen, men nu ska jag inte tänka negativt. Positiva tankar ska det vara. Stapplade till skolan för att laga mat, fylla på kroppen med lite välbehövt kaffe och sedan ha matte. Efter matten var det hela två lektioner kvar! Det trodde ni inte va? Tre lektioner på en enda dag. Medieproduktion och Webbtidningen var det som väntade. Efter skolan köpte jag och Ebba biljetter tillbaka från Göteborg. Ut till stallet och styrde. Fick promenerna med ett knä som värkt mer än vanligt hela dagen, ute i kylan dessutom.

Borde gå och lägga mig nu. Jag har bara ont av att vara vaken "/


NEJ INTE KLAGA. POSITIVT VAR DET!!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback