Tuff dag

Det här har varit en dag fylld av ångest, frågor och motgångar. Jag tänkte kasta mig in bland Action Script koderna och styra upp saker och ting. Istället lyckades det sluta i en enda stor soppa av konverteringar, frågor, syntax fel, lager, movie clips, knappar, linjer, siffor och Gud vet vad. Vet inte hur många gånger jag gjorde om allt från början och tog nya tag. Tillslut gav jag upp och åkte ut till stallet för andra gången idag. Unique är fortfarande halt, vilket gjorde mig otroligt mycket mer ledsen, arg och uppgiven. När jag kom hem kände jag att jag var tvungen att koppla bort tankarna på Unique, som annars kommer ligga och gnaga tills de driver mig till vansinne. Så jag slängde mig ner i soppan av koder och började steg för steg trassla upp alla knutar. Vad hände då? Jo, tro det eller ej, men jag löste det! Jag ska ju inte förneka att det tog sådär en 4 timmar att bara reda ut det jag själv trasslat till, men det viktiga är att jag löste det. En liten självförtroendeboost ledde det till, vilket gjorde att jag till och med orkade med att börja trassla i matten också. Dagen har slutat lite bättre än den började, härligt.

Nu ska jag inte bli negativ igen, men jag tänkte ändå berätta att jag har haft extremt ont i foten i flera dagar nu. Det konstiga är att jag inte har gjort något speciellt, men nu kan jag knappt gå. Ytterligare en skada att välkomna med öppna armar. Hej Voltaren.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback