Ändrade planer

Hemmakväll, jovisst. Så blev det ju inte riktigt. Jag tyckte det skulle bli skönt att vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull, men efter någon halvtimma sådär framför datorn blev jag extremt rastlös och kände att jag var tvungen att göra något. Så jag åkte till Danne en sväng och var med honom och Simon, kollade på när de körde tv-spel. Det hade ju varit tusen gånger roligare om det inte var hockey, haha, jag hatar verkligen hockey, som ni kanske vet. Senare ringde Emil och bad mig möta honom utanför 55an. Jag hade inget legg med mig, så jag gick inte in, det ville jag ju inte heller för den delen. Jag och Emil tog en liten promenad bort mot Trädgårdsföreningen och satt där ett tag. Sedan ringde Fasth som kom och hämtade oss i bil, så kte vi omkring till diverse ställen för att senare bli avsläppta hos Emil.

Det blev ju ingen hemmakväll som sagt. Det blev mycket bättre. Dock kommer det bli hemmakväll ikväll. Eller stallkväll kanske jag ska säga. Jag skulle vara med Ebba idag och fixa lite saker. Vi skulle träffas tidigt bestämde vi, men hon har visst inte vaknat än... så jag lär väl komma ut sent till stallet idag.

Då blir det väl sörpla lite mer kaffe, fördriva tiden i flash och vänta på att Ebba ringer.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback