Chill kväll

Dagen har flutit på och jag har haft det rätt bra. Åkte ut till stallet och var ovanligt snabb. Så åkte jag in till stan och ringde Emil som snart skulle åka från jobbet. Så medan jag väntade på dom så gick jag till skolan en sväng, drack kaffe och chillade. Sen träffade jag Emil, Johan och Fisk på stan och drog hem till Emil. Softade där tills jag blev jättehungrig (eftersom ja glömt bort och inte haft tid att äta något idag!!) och så fick jag ett akut behov av att åka hem och måla, haha. Ja, så det gör jag nu. Alla ska ut ikväll, men jag vill/kan inte följa med. Gillar inte krogen, som jag sagt förut, sen har jag inga pengar heller, som vanligt. Det blir väl att chilla hemma ikväll. Men det är ju rätt nice ibland. Ska måla och göra lite trevliga saker :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gillar du inte krogen?

2008-10-17 @ 21:45:17
Postat av: Linnea

Jag gillar inte krogen för att det är för mycket "fel folk" där. Alltså folk jag inte vill umgås med. Sedan gillar jag inte heller själva grejen med fulla ungdomar som vinglar omkring från krog till krog. Visst, jag kan tycka det är kul om man ska ut med massor av sina kompisar, kanske fira något specielelt eller lyssna på något bra band. Men i det stora hela så är inte krogen min grej helt enkelt.


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback