Gambia

Idag har varit en bra dag och humöret har för det mesta varitpå topp. Var i skolan och hade lektion från halv nio till halv tio. Sedan tog jag bussen ut till stallet och red och sådant. Bussen tillbaka till skolan för att prova studentmössor (shit, sista året!!) Vid halv fyra tiden träffade jag Ebba på resecentrum, så drog vi lite spontant till Ekängen, satt vid vattnet och tänkte på Afrika. Jag ska verkligen åka till Gambia. Jag ska verkligen det. jag vet inte varför, men jag är bara så helt besatt av Gambia. När vi hade suttit klart vid vattnet åkte vi hem till Ebba och gick sedan till Ekholmen och chillade.


Skönt att inte komma hem så sent idag. Behöver chilla lite, det ska jag göra också.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback