Glad

Dagen fick sin vändning trots allt! Jag var jättedeppig hela dagen, enda tills jag åkte till stallet och snackade med Ebba. Då blev jag lite gladare igen :) Sen när jag kom hem spelade jag lite Ultimate Defence, jag var jättedålig, men det gör inget. Haha. Så åkte jag till Keke och chillade där hela kvällen. Såg på Ugly Betty, DH och så, tog en lång promenad gjorde vi med. Det piggade verkligen upp humöret. Jätteglad var jag helt plötsligt. Det blev kanske lite för lite sömn inatt, men jag vaknade faktiskt av mig själv! En och en halv timma innan jag skulle gå upp. Så jag kan ju inte ha varit så trött i alla fall. Det var en perfekt start på dagen. När jag vet att kroppen faktiskt är utvilad, då blir jag glad. Har varit jätteglad idag, gjort klart resterna i Pedagogisk Ledarskap till och med. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga.

Nu ska jag nog göra lite nytta. Vet inte riktigt vad än, men vi får se.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback