Härliga hösten

Igår hängde jag kvar i skolan fem timmar efter att jag slutat. Vet inte vad jag gjorde egentligen, drev omkring och flummade runt lite, men så är det ju ibland. Så åkte jag ut till stallet red och så. Unique var mycket snällare igår, hon hade nog fått ur sig lite av all överskottsenergi. När jag kom hem fick jag stor ångest över kemiprovet jag var tvungen att plugga till. Jag satte mig vid köksbordet med min brorsa som också skulle plugga. Det slutade med att vi satt och snackade och dampade i typ en och en halv timma innan jag bestämde mig för att jag inte skulle plugga, så jag drog till en kompis. Chillade med Chris, Jeppe mf. Så spöregnade det när jag tänkte cykla hem, så jag väntade ett tag istället, så det blev lite sent.

Stallet imorse och sedan in till skolan för att ladda upp rejält med kaffe och sedan skriva prov. Det gick ju inte så bra, men bättre än förväntat. Skitsamma, jag bryr mig inte, skönt att ha det överstökat i alla fall. Nu sitter jag ute på altanen, lyssnar på Kultiration, Richy Spice, Roosvälta, Bob Marley, Peter Tosh, Las Palmas, Nationateatern osv, dricker kaffe. Härligt. Är sugen på att göra något ikväll. Egentligen borde jag chilla, men känner inte rikitgt för det. Får se vad det blir.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback