Höstdagar som denna är overderliga

Vädret har visat sina framfötter idag vill jag lova. En helt underbar höstdag, vackra färger, kyla i luften, värmande sol, härlig höstlukt. Jag blir så himla lycklig av detta väder. Ibland vet jag knappt vart jag ska ta vägen för jag är bara så himla glad. Det är ju så det ska va. För att göra dagen ännu bättre red jag ut med Unique, en lite längre runda blev det. Jag fick ju, i vanlig ordning, bråka lite med henne i början, men det gjorde mig ingenting. Det var det helt klart värt. Så fort man kommer förbi "gränsen", det ställe där hon inser att det inte lönar sig att bråka utan att det är bara att gilla läget, där ifrån är det otroligt vad kul hon tycker att det är. Då blir jag också glad. Jag vet ingen gladare och mer livsnjutande häst än min älskade lilla pålle. Hon är helt underbar <3

När jag kom hem från stallet slängde jag i mig lite mat och åkte till Emil. Vi åkte ut till hans kusiner ute på landet. Värsta flummigt var det. Det är ju alltid kul att göra lite annorlunda saker, haha.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback