Kaffe

Efter skolan var jag duktig och gick till banken. Pappa gav mig dock fel clearingnummer, så det blev ju fel ändå, men det var ju inte mitt fel. Efter banken åkte jag ut till stallet. Red och så. Unique var jobbig, hon var jättebrunstig och på tårna efter att ha vilat i två dagar. Jag hade inte tålamod för henne och blev stressad eftersom jag skulle hinna med bussen, men efter typ 20 minuter släppte det och så gick allt superbra! När jag kom in till stan gick jag och käkade på Yngves, så hängde jag med Jeppe och några resten av kvällen. Schysst.

Nu har jag precis slutat skolan då. har haft medieproduktion och gjort en annons för att andra ska annonsera i våran tidning, hehe. Så nästa vecka är det rekrytering som gäller. Nu är det kaffe. Great. 

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback