Låååååda

Spontanitiet. Det är underbart. Igår hade ju jag tänkt att åka ut sent till stallet och sådär, men Ebba och jag fick infall att göra något kul, så jag åkte ut till stallet efter skolan. Jag var jättesnabb! Jag trodde det skulle gå dåligt att rida eftersom jag var så stressad, men när jag suttit upp försvann stressen och tidsuppfattningenn helt och allt gick perfekt! Jag kom in till stan och träffade Ebba igen, satt på Yngves ett tag, sedan drog i runt till diverse ställen och visste inte ritkigt vad vi skulle göra. Tillslut hamnade vi på resecentrum och satt där ett tag. Så fick vi idén att åka till Ludde, så vi gick dit och hände där resterande tid utav kvällen. Det var ett tag sedan jag träffade Ludde, eftersom han är sjuk, så det var roligt.

Idag har jag försovit mig då. Jag satte väckarklockan på halv åtta, och vaknade när mamma kom in på mitt rum vid halv tio. Typiskt! Måste skaffe en ny väckarklocka. Får gå på spanskan i alla fall, bättre än inget. Det är ju egentligen bara kemi och mentorstid jag missar, men i alla fall..

Ska väl göra någon nytta nu då, frågan är bara vad.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback