Lorient

När jag kom in till skolan igår vid lunchdags så orkade inte jag gå till bq, så jag hoppade över lunchen. Jag blev såklart väldigt hungrig fram mot eftermiddagen, men jag orkade inte åka hem förens rätt sent. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och började plocka med lite webdesign. Jag blev mer och mer irriterad, dels för att jag var så hungrig, men inte orkade laga mat, och dels för att jag har glömt bort så mycket i webdesign. När mamma kom hem så kom hon som vanligt in på mitt rum och började ställa 1000 jobbiga frågor så jag blev jättearg. Så frågade hon om jag skulle vara med och äta, vilket hon hade frågat tidigare samma dag, flera gånger dagen innan, plus att hon hade köpt speciell mat åt mig som jag skulle äta igår. Varje gång har jag sagt att jag ska vara med, men nu var jag så arg och ville vara själv så jag sa att hon skulle gå där ifrån. Detta tog hon som ett nej till maten. Så det blev ingen mat :( Jag var verkligen svinhungrig och det var jättesynd om mig när alla andra satt där ute i köket och åt mat som lukade jättegott :(

När jag ändå inte fick någon mat begav jag mig ner mot stan. Drog till en kompis en stund först. Så kom Ebba med, så drog vi ner till Lorient med Danne. Simons pappa spelade, det var riktigt bra faktiskt! :) Sen skulle alla dra vidare till 55:an och Plaza, vilket inte är något för mig. Så Ebba och jag började traska hemåt. Lite sommarminnen, eftersom vi inte har gått en från stan på natten sedan i somras. var sjukt trött när jag kom hem. Konstigt nog så sov jag inte längre än 6 timmar, vaknade halv nio. Det var ju bra ifs, så sover jag inte bort dagen. Jag har faktiskt varit väldigt ambitiös denna morgon. Dels så har jag suttit med webdesignen och fräshat upp minnet lite till, så har jag börjat på matte c inlämningsuppgiften. Herregud säger jag bara. Jag vet inte hur jag ska klara det här. Jag lyckades få ngot svar på de två första i alla fall, men jag har ingen som helst aning om i fall det är rätt, för jag vet inte ens hur jag gjorde, eller varför jag gjorde som jag gjorde. Måste ta tag i det där på allvar någon dag.

Snart ska jag till stallet, sen ska jag hem till Ebba :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback