Lov och natur

Jag älskar skogen. Jag och Ebba var i skogen igår. På fälten var vi med, mest faktiskt. Naturen är underbar, den påminner om vad som är viktigt i livet och gör att man på något sätt kan fly bort från samhällets krav och regler. Man ska ta tillvara på alla årtstider, det gör jag verkligen. Var med Ebba hela kvällen, vi åkte runt lite och visste inte vad vi skulle göra. Tillslut åkte vi hem till mig och hämtade mig dator, så åkte vi till Ebba och såg på Trainspotting, bra film. Det blev en bra kväll för att fira att det är lov.

Snart kommer mormor och Snälen hit från lilla Ruda. Ska dra till stallet snart också, så ska jag ut i naturen :)

Dags för Voltaren, för att överleva.. "/

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback