Så var humöret tillbaka

Idag är jag... Ja, så långt han jag skriva innan jag råkade hälla ut en massa kaffe i sängen. "Idag är jag glad" hade jag tänkt att skriva. Ironi. Jag är glad ändå. Lite kaffespill har väl aldrig skadat någon. Om man bortser från de som kanske spiller kaffe på sig själva och får brännskador. Men så var ju nu inte fallet. Solen skiner, det är nog därför jag är glad. För knät är ju lika dåligt som vanligt, men vissa dagar ser jag mer optimistiskt på det. Det måste man ju göra. Som ni kanske märker så har jag oftast en dag som jag är riktigt nere. Det är inte så att jag har långa perioder av deppighet utan det är avgränsat till just en enda dag då jag hatar allt så himla mycket och är riktigt riktigt nere. Där emellan är jag dock hur glad som helst. Ja, så är det.

jag hade värsta sjuka drömmen inatt. Det handlade typ om att jag hade Unique i ett annat stall, vilket jag har drömt förut. Så hade Fille också häst där, hahaha, random. Så var det någon läskig person som kände hon som äger Italienska bageriet, som har haft häst i Erikstad. Han hade varit i Erikstad och tagit massa saker för länge sedan och nu ryktades det om att han tog våra kläder och krympte dem, haha. Detta gjorde mig rädd eftersom jag haft massa kläder som krympt. Sen skulle vi skriva en svenskauppsats också, som handlade om Tramadol, haha. Så var det massa mer saker, jag kommer inte ihåg. Skumt var det i alla fall. Ska väl bege mig ut till stallet snart, sedan ska jag träffa Emil.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback