tröööööööött

Jag har sjukt trött. Den här dagen har varit så himla onödig. Jag har varit ute i princip hela dagen, helt i onödan. Har sovit för aldeles för lite inatt, men jag skulle ju gå upp tidigt.. Har i alla fall skaffat lite pengar, dock inte så mycket som jag ville ha. Är man fattig så är man, det är ju så det ska va.

Skulle egentligen rida idag, men jag orkar inte. Är för trött och på dåligt humör, och då ska jag inte rida, det säger Monica i alla fall. Är inne på min andra liter kaffe för dagen, det börjar bli lite kallt, men det finns inte en möjlighet i världen att jag orkar resa mig upp och värma det. Så nu sitter jag här och smuttar på mitt kalla kaffe, har extremt tråkigt men har inget att göra och är för trött för att komma på något. Någon som vill göra något ikväll? Chilla? Let me know.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback