Underbart

Underbar dag. Solen skiner och humöret är på topp. Ledighet, webdesign, flashanimationer, kultiration, kaffe på altanen och en promenad i solskenet. Det är så det ska vara. Ska snart dra mig ut till stallet också, rida och pyssla lite.

Imorgon händer en spännande sak, som jag desvärre inte tänker avslöja. Det har ju med mitt lilla projekt att göra. I för sig så vet nog flera stycken om vad det är jag ska göra, men för er andra så får det förbli en hemlighet, tills vidare.

I övrigt så kan jag berätta att jag har varit med i tidningen idag, hehe. Jag vet inte varför jag berättar det, men det kom som en överraskning, då jag själv hade glömt bort det. Härligt är det i alla fall att representera InfoKomp, för det är ju trots allt den bästa skolan :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Låter som en härlig dag =)

Postat av: Ebba

Lycka till idag BTW :P

2008-10-29 @ 06:40:39
Hemsida: http://ebaay.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback