Träning och dåligt väder

Det är söndag och Monicaträning stod i sin vanliga ordning på schemat. Det gick jättebra. Monice berättade att hon hade visa bilderna hon tog sist för Gabriella och hon hade sagt att det syntes att vi hade det bra. Jag blev glad över att höra det. För det är så det är, vi har det jättebra.

Har varit och hämtat pappa och Axel på flygplatsen. De kom hem från en spontanresa till Amsterdam. Gissa om jag är avundsjuk! Annars gör jag inte mycket. Sitter och lyssnar på Kultiration. TIttar på någon film som jag absolut inte förstår vad den handlar om. Har sedan länge planerat att jag ska träna idag, så här sitter jag med träningskländerna på och en klump i magen. Jag har ont i knät. Har haft det de senaste dagarna, trots att jag inte har tränat. Hade ju dock planerat träning idag, så det får väl bli det. Får se hur mycket knät klarar..


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback