Hip-hop all day long

En lite otippad sak är att jag inte har lyssnat på någon annan musik än hip-hop idag! Jag brukar ju lyssna på mest reggae och lite hip-hop och lite annat blandat, men idag har jag BARA lyssnat på hip-hop. Jag har inte ens lyssnat på Kultiration! Trodde aldrig den dagen skulle komma! Haha, men ibland är man ju på ett visst humör. Jag har till största del, eller nästan enbart, lyssnat på Ill Bill. Han är så jävla bra! Society Is Brainwashed, Chasing the Dragon, My Uncle och This Is Who I Am har spelat x antal gånger idag vill jag lova. Underbart. Så har det blivit en hel del Gang Starr, Immortal Technique, Big L, Geto Boys, Fronda, Las Palmas, Loop Troop, Method Man & Redman mf.


Nu på kvällen har jag varit med Ebba och Sarah. Fikade på stan och chillade sedan hemma hos Sarah. Dags att sova tror jag. Tött.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback