Ett projekt

Prestera. Det är vad jag vill göra. Jag har verkligen blivit jättepepp på det. Jag vill göra något där jag utmanar mig själv, jag vill göra något stort och klara av det! Att vara nöjd med vad man har presterat är en av de bästa känslor som finns. Jag har ju en rätt stor sak på gång, dock tänker jag inte berätta om det än. Ni lär få veta när det är klart. Jag kan i alla fall säga att det är lite att ta vatten över huvudet, jag kastar mig in i något jag inte har någon som helst erfaranhet av. Jag gillar det. Det är ju så en riktig utmaning ska vara, man måste verkligen kämpa för att lyckas, för att inte bli besivken på sig själv.

Sitter i alla fall just nu och pysslar lite med mitt projekt. Ska rita lite på serien också, den måste bli klart snart! Bara att kämpa på..

Det kommer bli sent idag. Har lektion från kvart över ett till halv fyra, bara roliga lektioner, medieproduktion och sedan är det webtidningen som står på schemat. Efter skolan tänkte jag fördriva tiden på gymmet. Jag ska verkligen ta det lugnt, så ont som jag har haft i mitt knä på senaste tiden vill jag verkligen inte ha. Efter det blir det stallet, men kommer få vänta till nio ungefär innan jag kan rida, eftersom det är träningar och jag hinner inte rida innan dem. Så, det lär bli sent ikväll. Men det är rätt kul iband :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback