Wayside

Wayside är typ det enda program jag ser på tv nu förtiden. Jag hade tänkt att säga att det är det enda vettiga på tv, men jag vet inte om det stämmer riktigt. För hur pass vettigt är flummiga barnprogram egentligen? Det jag älskar mest med det är att det är så sjukt flummigt. De som känner mig vet säkert redan att jag är en rätt konstig person med skeva idéer. Jag älskar att tänka på flummiga och kontiga saker. Det roliga är att det lika gärna skulle kunna ha varit jag som gjorde det där programmet. En skola med tusen olika rum, lönngånger, pooler, skriskobanor, snö, dansgolv, djur osv, osv. Helt sjuka saker händer hela tiden, så som det ska vara. För er som inte vet vad Wayside är så är det ett barnprogram som går på Nickelodeon. Se det och flumma.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback