Webdesign och jaga draken

Solen skiner och det blåser i princip storm. Jag sitter inne och dricker kaffe. Pysslar i Dreamweaver. Skulle vilja sitta med webdesign hela långa dagen, men matteboken ligger här bredvid och behöver dammas av. Jag behöver hjälp. Jag hatar att få hjälp. Ibland måste man ju ha det i alla fall. Usch. Ska försöka göra ett ryck med matten strax då, jobba på ett tag, så har jag resterande tid av dagen endast till webdesign och grafiskt pyssel. Då har jag något att längta till.

Det var som vanligt Monicaträning imorse. Det gick bra. Hon är ju lite väl pigg och glad bara. Vill bara busa och ha kul, men söt är hon, lilla Unique :) Trodde jag skulle vara jättetrött och okoncentrerad idag pga sömnbrist, men så har det inte blivit. Det blev rätt sent igår med. Som det brukar bli, så det är klar att jag är van. När jag hade varit i stallet åkte jag direkt till Ebba och skulle hjälpa henne fota sin snowboard som hon ska sälja. Var där ett tag, sedan tog jag bussen in till stan och gick till Emil. Var där och umgicks med honom, Johan och Fisk. Började med att se en skräckfilm som Emil blev jätterädd för och gömde sig under täcket, haha. Manligt. Så drog jag och Emil ut på lite äventyr. Gick till Statoil. Åkte lite bussar hit och dit utan något riktigt mål. Så visade Emil mig runt i Ryd lite, där han bodde förut. Så gick vi tillbaka till Emil. Såg på Djurkyrkogården. Den var inte så läskig som jag hade trott, mest obehaglig, sjuk. Jag blev nästan lite störd i huvudet av den, haha.  Träffade sedan Ebba, som hade varit i Ljungsbro, och gick hem med henne. Så fick jag en tröja av Emil, schysst, skön är den, Adidas. Tur att jag hade den, för kallt var det.

Nej, matte var det. Måste verkligen sätta igång nu. Ska bara jaga draken först.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Den föredetta operasångaren, Tito Beldrán fälldes tidigare i veckan för att han våldtagit två yngre småflickor tidigare under 2000-talet och han har nu dömts till 2,5 års fängelse. Ett straff som jag i min blogg sågar totalt och tycker även att Sveriges domstol i största allmänhet är ett skämt! Nu har du chansen att dela med dig av just dina uppfattningar och tankar i ett av dagens diskussionsämne i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!

Postat av: bella

cool design :)

2008-10-12 @ 14:49:30
Hemsida: http://bbelicious.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej Linnea. Det ser uta att gå bra för dej och Unique...



// Lovisa Fernberg

2008-10-20 @ 21:05:03

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback