Winterwonderland

Ni kan inte ana så duktig jag har varit idag. Det har inte bara blivit tima efter timma på flashback idag inte! Jag har jobbar med webdesign, lagat massor mat och lagt i matlådor, städat köket(!!!!), dammsugit mitt rum, tvättat kläder som jag alltid glömmer lägga i tvättkorgen. Jag tycker att jag har varit väldigt duktig faktiskt! Sedan har det ju blivit en hel del tid framför flashback sörplades kopp efter kopp med kaffe. Men flashback är väl inte bara slöseri med tid, man lär sig ju faktiskt ett och annat. Nu ska jag bara hälla i mig dagens femte kopp kaffe och sedan ska jag traska iväg till bussen för att åka till stallet.

Jag vill ha SNÖ, Michigan och USAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tove

mycket gjort med andra ord. =) härlig bild


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback