Dags att knoppa

Jag är helt slut. Jag verkligen kämpa för att inte bara sluta ögonen och falla in i drömmarnas värld. Det blev rätt sent igår. Efter jag haft kvällsfodring fick jag skjuts till Titz. Hände där, tittade på film och hade trevligt. Det tog emot när jag visste att jag behövde cykla hem, jobbigt. Jag var egentligen trött redan innan jag åkte till stallet, så gissa om jag var helt död när jag kom hem! Satte väckarklockan på 7 för att få 4 stadiga timmars sömn. Väknade av att min brorsa kom in på mitt rum och frågade efter något och sedan sa att han skulle gå. Somnade om. Vaknade en kvart senare och insåg att min brorsa hade åkt till skolan, vilket betydde att klockan var över åtta. Mycket riktigt, kvart över åtta var den. Hade ju såklat inte hört väckarklockan, men man ska ju lyssna på kroppens signaler, och min kropp ville förmodligen sova. Släpade mig upp i alla fall, för att 15 minuter senare stå på busshållplatsen med lite utkletat smink och trollliknande hår. Jag kom till skolan. Lagom till fotograferingen. Den hade man ju glömt bort... men jag bryr mig inte. En lektion hade jag idag också. Spanska. Jag trodde jag skulle dö. Eller rättare sagt, jag trodde att jag var död. Det  trodde jag från det att jag gick upp fram till 13 tiden när jag snackade med Emil, kom tillbaka lite till verkligheten då. Drog hem till Titz och chillade lite. Sen kom Simon förbi också. Det var kul, för Simon är så rolig, hahahahaha. Han är det.

Nu klarar jag inte av att skriva mer. Måste sova. Godnatt.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback