Det var inte igår..

Det är ju faktiskt en skam att jag har blivit så dålig på att uppdatera på senaste. Skärpning skärpning! Inte för att det spelar någon roll, men om jag ska skylla ifrån mig lite så är det ju så att allt går i ett. Det är alltid något som händer. Då måste man priorietera. Men det ska bli bättre, lovar. Så vad har hänt på senaste då? I lördags kväll cyklade jag och Ebba iväg till Lise. Eftersom hon varken har mobil, internet eller hemtelefon så visste vi ju inte om hon var hemma. Vi stod utanför hennes fönster och ropade lite, men gav upp eftersom det såg släckt ut där inne. I brist på annat att göra så åkte vi hem till Ebba. Det blev en bra kväll trots allt. Chillade, lyssnade på bra musik och snackade om diverse saker.

Igår så var det träning på morgonen. Unique var så duktig så, men det är hon ju alltid nu förtiden. Åkte en sväng till Ikano med mamma, köpte vinter jacka, skööööööööönt! Chillade lite hemma sen tills jag fick en spontaninbjudan att komma hem till Emil. Då trampade jag iväg hem till honom. Chillade där, såg på Harold and Kumar, haha, den kan man inte se för många gånger.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback