Dollarn är påväg upp, om ni undrar..

Nära att jag missade att uppdatera idag igen. Men icke sa nicke, så blev det ju inte. Precis när jag tänkte stänga av datorn och kasta mig på sängen så kom jag på att det fanns en liten adress jag inte besökt idag. Jaha, ska jag säga något om dagen kanske? Skola som vanligt, men ovanligt nog så hade jag två lektioner! Första gången faktiskt, kände mig duktig. Så var det stallet som vanligt, kanske inte ens behöver nämna det. Det gick jättebra idag i alla fall. När jag kom hem skulle jag göra mig iordning för att åka till Vickan. Jag var jätteblöt. Jag fick ångest för att jag inte orkade gör mig iordning. Sedan kom jag på att det faktiskt bara var Vickan och co. jag skulle träffa, så jag tog på mig första tröjan jag hittade, den som låg på min säng. Denna tröja hade jag på mig hela dagen i måndags och har sedan sovit i den i två nätter. Men Ibland blir det ju så, så länge ingen klagar så..  hahahahaha. Det var i alla fall kul hos Vickan. Jag, Vickan, Stina, Hanna och Sara. Trevligt var det, träffar aldrig dem nu för tiden :( Gamla minnen!! <3

Okej, ska jag säga något mer kul kanske..? Dollarn har stigit konstant på senaste har jag märkt. Det är väl bra, eller dåligt. Det beror väl på hur man ser det. Det är ju bra för USA, men det är ju inte så kul för oss här borta i lilla Sverige, när vi inte längre kan beställa onödiga saker avdålig kvalié, tillverkat i Kina, Taiwan, Japan eller liknande, som säljes via USA och därför ger oss låga priser. Nej, nu blir det stopp på slöseriet. Inte för att jag har beställt en enda grej från USA, men jag kanske borde gör det nu. Passa på medans det är relativt lågt. Nu ska jag sluta snacka valutabörsen. Sängen var det, sova. Nu!

Bara en sak till. Kul att vi lever allihopa. Okej, alla lever väl inte. Fel sagt av mig, folk dör ju hela tiden. Okej, inte för att jag trodde att världen skulle gå under, men vissa trodde ju det. Det hade ju varit lite kul om vi alla drogs in i ett svart hål. Vad skulle hända liksom? Vem vet? Ingen vet. Kul ju, eller i alla fall spännande.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback