Edit

Okej, jag måste ändra lite info från förra inlägget. Asså HAHaHA. Vad höll jag på med? Kommer typ inte ihåg att jag skrev någonting, jag var så himla trött det bara gick av farten. För det första slutade jag inte 24.25 utan 14.15 hahahaha, så fel det kan bli. Så nämnde jag inte heller att Sara var med i parken. Så till sist så var jag med Ebba, Li och Linus tills de skulle åka till KROGEN, inte hem! Jag gick däremot hem, eftersom jag inte gillar krogen. Jag gillar inte att dricka. Bara när jag är med helt rätt folk och jag är pepp och jag vet att det kommer bli kul. Inte annars, inte krogen. Usch. Sist jag drack, mer än något glas sådär, var på Martins 18-års fest, över en månad sen. I sommar har jag bara druckit en gång + skolavslutningen. Folk tror inte på mig när jag säger det, men det är så. Det är sant.

Nu blir det träning i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Asså inlägget under var det roligaste för idag! HAHAHAHAHA

Postat av: Linnea

hahaha, asså jag vet. tänk dig hur jag var igår liksom, och sen så gick jag hem och skrev det där. Haha, det blev lite fel.. :P

2008-09-27 @ 19:11:17
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback