En bra kväll

Då ska vi se om jag kan försöka få fram vad jag gjorde igår egentligen. Jag gick upp efter 9 timmars lång skön sömn, segade mig lite, åt frukost, drack kaffe och så. Sedan åkte jag ner till gymmet. Det gick bra att träna! Nu förtiden när jag säger att det går bra menar jag ju inte bra på samma sätt som jag gjorde förut. Det går bra under omständigheterna kan man väl säga. Min kondition har slagit i botten. Det var väl förväntat, men jag hade ju inget val, jag var ju tvungen att vila. Ja, jag tränar på försiktigt nu då, men det är svårt ska ni veta, jag vill ju springa långt och länge. Det är så det ska va ju. När jag hade tränat tog jag mig hem igen, käkade lite, satt vid datorn och nördade flashback. Sedan åkte jag till stallet en snabbis, ingen ridning. När jag kom hem la jag mig i badet, det var jätteskönt. Lyssnade på Kultiration och varf glad. Sedan bar det av till Emil. Chillade där hela kvällen, trevligt.

Imorse fick jag gå upp tidigt för att ha stalljour, jobbigt, men ändå kul. Det är ju rätt mysigt. Så har jag tränat för Monica också :) Unique hade damp idag. Hon tyckte allt var så kul så hon blev aldeles till sig. Haha. Nu tänkte jag hjälpa Ebba lite med en skolgrej, sen vet jag inte. Måste ut till stallet igen vid nio. Men något annat ska jag väl kunna göra av dagen. Vi får se :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback