I'm baaaack ;D

Tjoho. Jag är tillbaka till mitt glada jag igen. Det är så det ska va ju. Idag har jag varit värsta glad. Jag vet inte varför, men det är kul ju! Efter skolan följde Ebba med mig till kiroprakton. Ett kort besök, som vanligt, men det ska väl hjälpa lite hoppas jag. Efter det gick vi till Gröna Arken, och handlade lite nödvändigheter, eller i alla fall saker vi ville ha. Jag handlade för hela 15kr! Det ni, ni trodde säkert att jag inte hade några pengar, men jag fick faktiskt 40 kronor av min mamma idag. Det är bara att tacka och ta emot. Kom hem från stallet för en liten stund sedan och har precis unnit käka. Sen ska jag träffa Ebba och Li, så ska vi hem till Ludde :) det blir nice.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback