Lite snabbt bara

Igår var det ju fest hos Danne. Det var kul, annorlunda, men allt som allt kul. Kom hem rätt tidigt, och det var så himla skönt. Jag vara så trött och sliten kändes det som. Sov gott sen, men vaknade tyvärr tidigt, redan halv åtta tror jag det var. Därför är jag trött nu, men det är väl så det ska va.

Idag började jag  dagen med att snacka massa med en kille som gick i min klass i Miami. Trevligt var det, men lite konstig känsla måste jag säga. Sen drog jag ner till gymmet. Det gick väl sdär att träna, styrkan gick ju bra som vanligt, men knät är ju som ni kanske vet inte i toppform. Jaja, det är väl smällar man får ta här i livet. Man kan ju inte krypa ihop till en liten boll och öska att man kunde försvinna för varje litet problem som kommer i livet. Det är bara att ta nya krafter och se allt från den ljusa sidan.

Nu ska jag träffa Ebba, får se vad kvällen har att erbjuda...

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback