snorta wasabi och käka gröna lingon

Det var kul igår. Tog bussen med Ebba och Li till resecentrum och sedan vidare till Lambohov, Luddes hood. hehe. Så chillade vi hos Ludde med honom och Muffe. Roy kom också, senare. Det var najs. Schysst var det. Det är så det ska va. Det blir kul ju. Det är kul. Det var kul. Jag blev riktigt seg mot slutet och höll på att somna nästan, men vi tog oss hem i alla fall. Duktigt tycker jag. Somnade gott när jag kom hem, men sov inte längre än till 9, vilket förvånade mig. Har inte gjort mycket idag då. Chillat med Axel, Armin och deras kompisar nere i källaren. Tittat på regnet utanför. Druckit te. Druckit kaffe. Ätit gröt. Lyssnat på Dillköttsandalsorkestern. Kul.

När mamma och pappa kommer hem ska jag bege mig till stallet. Ikväll blir det att dra hem till Adam Sjölin som fyllet 18. Grattis! :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback