Solen kryper, solen klättrar upp för himlen

Stressigt och hektiskt som vanligt då. Kom hem för en stund sedan, har varit hos kiropraktorn. Skolan har jag ju också besökt idag. Har dock inte varit på några lektioner. Jag hade bara en på eftermiddagen, men jag satt vid daton utanför klassrummet och skrev en annnan grej, och så skulle jag ju ändå gå tidigare, så jag orkade inte. Var i stallet imorse, ja, helt sant, innan skolan och allt. Cyklade ut klockan halv åtta redan. Duktigt av mig. Det gick svinbra att rida idag! Kanske är pga mina kiroprakorbesök, vem vet. Så trampade jag hem igen och var hemma strax efter 11. Så har man fått sig en 3 mils cykelrunda också, kul, men inte lika roligt för mitt stackars knä som bara klagade hela tiden.

Igår var Ebba och jag ute i skogen och plockade svamp. Inte för att vi hittade mer än 4 ätbara svampar, men det är ju alltid något.

Nu sitter jag och är lite ledsen för en sak som inte gick så bra.. det är ju tråkigt när man har ställt in sig på något och så blir det inte så. Men jag antar att det är så det ska va. Det ska ju inte vara lätt hela tiden. Ikväll ska jag till Danne som fyller 18 år idag. Grattis!

Ja, ska väl börja dra mig och styra med lite saker...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

I veckan kan du jag och Lise chilla... ;)

2008-09-13 @ 16:49:55

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback