Under Snön

Jag vet inte hur jag kunde missa att berätta om det här i förra inlägget, för det var ju därför jag skrev, haha. I alla fall så måste jag berätta det här. Igår när jag var hos Emil tittade vi på tv4fakta. Det var ett program om Afghanistan. Det var så jävla bra, det var det bästa program jag någonsin sett tror jag. Jag satt som klistard. Det handlade om hur Afghanistan förut var ett fredligt land där alla levde i harmoni och vänskap, sedan kom vändningen och det gick utför. Nu är gatorna fulla av vapen, svält, fattigdom, krig och elende. Jag tänkte på Under Snön, för den passar perfekt in. Det är ju verkligen det låten handlar om, eller det handlar ju om Tibet egentligen, men i alla fall, det är ju typ samma sak. Det var så mäktigt så jag trodde att jag skulle dö typ. Det coolaste är att nu när jag skulle skriva det där inlägget så började precis den låten spelas på iTunes!! Det är något magiskt med Kultiration. Det är verkligen det.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback