Webbdesign

Det är lika bra att jag uppdaterar nu, för sedan är det ju lätt hänt att jag inte hamnar vid någon dator, vem vet. Fredag idag, för er som är lite allmänt förvirrade eller saknar uppfattning om dagar och inte visste det. Fredagar är ju schysst. Jag har börjat denna härliga dag med att cykla ut till stallet, rida, fixa och trixa och sedan cykla tillbaka. Riktigt snabb var jag idag. Var i skolan redan halv tolv. Duktigt av mig. Sitter i datasalen just nu. Är lite ledsen över att molnen har simmat in och lagt sig som ett tjockt täcke över himlen, det var ju så fint väder imorse :( Men det är smällar man får ta i livet. Vissa dagar är det sämre väder än andra. Pyssar lite med Signerat Ungs hemsida.

Händer i kväll då? Jag är öppen för förslag. Har ju redan varit i stallet, så jag har inga obligationer idag. Inga "måste göra". Hittar nog på något kul :)


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback