23

Idag är ingen vanlig dag. Idag är dagen. Det är den 23 september. Kom ihåg det nu, den 23/9 är dagen. Nej, det är Dagen. 23+9=32 och 32=23. Det har varit soligt idag. Det är på grund av 23. 23 är allt och allt är 23. Det har varit en 23vlig dag. Jag har varit i skolan, jobbat med webbsidan, endast gjort mattetalet 2323, varit i stallet och ridit ut i det härliga höstvädret och snackat med Jaque om 23 på msn. Jag känner på mig att det v'äntar 23 underbara dagar runt hörnet. Kan vara så. Bode vara så. Det blir kul ju.

Ha en 23vlig kväll. 23ismen regerar!


ALLT ÄR 23!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gissar pa att du har sett filmen Number 23? Den med Jim Carrey... ? :P Bra film iaf!

Postat av: Linnea

Haha, jag har faktiskt inte sett den tro det eller ej! :O :P Men Jaque är ett stort fan vil jag lova. Det går inte att låta bli att tänka på 23 när man hänger med Jaque som är 100 % besatt av 23, haha. Men det är kul ju :D

2008-09-24 @ 17:12:40
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback