Adam 18 år :)

Igår fyllde Adam 18 år, grattis! :D Det blev fest såklart. Vi blev lite senare än planerat, hehe, men vi var tvugna att träffa Ludde lite först. Vi kom ju fram tillslut i alla fall. Skön stämning och folk man tycker om. Det är så det ska va ju. Satt mest ute och snackade och hade trevligt. Sedan försvann Ebba och Li, de smög iväg lite, haha. Jag chilla med bl a Martin, Max, Hannes och Joel, drog upp till Lillgårdsskolan sen. Där träffade vi Ebba och Li igen, efter att de varit borta ett bra tag :P Ja, det blev en kul kväll iaf. Det är så det ska va ju.

Imorse fick jag släpa mig ur sängen för att komma iväg till stallet. Nej, så var det faktiskt inte riktigt. Jag var rätt pigg när väckarklockan ringde. Men det kunde ju ha varit så. Det hade inte varit kul. Eller kanske. Det kanske hade blivit kul. Det kanske är så det ska va. Eller? Nej, nu vet jag inte vad jag snackar om längre. Eller jo, det vet jag nog förresten, men skitsamma. Det gick bra att träna i alla fall. Kul var det :) Nu sitter jag här och har hällt i mig enorma mängder kaffe. För det vet jag verkligen att det är så det ska va. Det blir kul. På riktigt! Snart ska jag och Ebba gå ut i skogen och plocka svamp. Det blir också kul.

Något mer som blir kul är om Johan hämtar datorn. Kom igen då Johan, hämta datorn då. Det blir kul ju!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback