Tur att jag inte är trött i alla fall

Jag han inte med någon uppdatering igår som ni kanske märkte. Dagen gick i ett. Började med att åka till skolan, hade två lektioner till och med! Efter skolan drog jag till stallet, tog sedan bussen tillbaka och gick till skolan vid 4 igen. Softade där till halv sex tror jag. Sedan slog jag en liten runda på stan. När jag kom hem ringde Emil och ville att jag skulle komma dit, så jag hoppade på cykeln och var där typ 20 minuter senare. Chillde där ett tag och tittade på roliga youtubeklipp. Så kom Robin och hämtade oss för att åka till en annan kompis. Så gjorde vi det, hägde där ett tag. Så fick jag skjuts hem till Lise. Vi började göra serien igår. Jag har tidigare haft panik för att vi inte skulle komma på något bra, men det gick rätt lätt att komma på :) Han ju bara rita en bild på 3,5 timma, och då kompierade jag ändå det mesta. Folk uppskattar inte sådana saker tillräckligt mycket. Tänk på alla illustrationer i tidningar, på tv, reklamskyltar osv det krävar faktiskt väldigt mycket arbete. Bara så att ni vet.. Kom hem från Lise vid tretiden. Jag var inte så trött som jag borde varit imorse. Det kom senare istället. När jag kom till skolan visste jag inte riktigt om jag levde och var vaken eller om jag låg i någonslags drömkoma. Satt och lyssnade på redovisningar på Medieproduktionen i 30 minuter. Efter det har jag inte haft något. Har bara suttit. Hällt i mig sådär en 7-8 koppar kaffe i hopp om att bli pigg. Hade egentligen tänkt att gå och träna nu, men det blir inte så. Känner inte att jag kommer kunna ge allt idag, inte ens en 5 del av allt. Då kan det lika gärna va. Får ta det imorgon eller någon dag när jag är lite piggare i alla fall.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback